Tuesday, August 10, 2010

perkenalan aku yg pertama

Nama aku kecik....sumo kenai aku dgan kecik....aku lbih selesa oqg pggil aku adek....aku bqu jak mulo utk menulis dlm blog...bila member seangkatan aku suko meluahkan rasa aty dya dlm blog.....aku mmg tergolong dlm golongan yg xsuko nak bg tawu atau heboh kat org laen ttg siapa aku....tapi kini aku mula sedar yang betapa aku memerlukan orang lain utk bimbing@bagi nasihat kat aku.....maybe dlu aku t'lampau akur pada ketentuan@kehendak orang lain smp aku sendiri tidak dapat nak wat keputusan sendiri......apa nak jadik dengan aku nih????????????......aku masih lagi serba salah nak buat keputusan sendiri....tidak mahu kecewakan orang lain sampai aku sendiri yang merana,tapi.....sampai pada 1 tahap aku dah mula berani nak buat keputusan sendiri,sampai aku mula nak memberontak untuk membuat keputusan sendiri,keluarga terkejut dengan perubahan aku...tapi ayah memahami aku....alhamdulillah.....aku masih boleh kawal diri aku.....

No comments:

Post a Comment