Saturday, April 16, 2011

" RIDE IT RIGHT!!!!......."



RIDE IT RIGHT!...hari ini,aku dengan kawan-kawan aku bangun awal2 pagi sebab nak tengok pameran motor tajaan PENNZOIL di dataran Ipoh. pergh!!...memang syok abes la aku cakap,tapi satu ja yang wat aku menyampah!awal2 pagi lagi dah kasi aku marah,bengang,sakit hati,sakit otak dan macam2 sakit lagi..yang aku xpuas hatinya dia punya trainer untuk senamrobik tu hampeh giler!!...ada ka patut,aku dengan member2 aku bangun awal2 pagi semata-mata nak senamrobik, semangat giler!sekali senamrobik hampeh giler,... 

Korang nak tau apa yang hampeh???
ini aku bagi tau bagi yang nak dengar la..kalau tak nak dengar ...Who care???...I don't care...huhuhuhuuuu... diorang punya trainer macam ajar budak2...weh HELLO...... awak tengah conduct budak besar2 k...orang dewasa,pelajar kolej,bukan budak tadika,angkat tangan,gerak ke kiri,ke kanan,tepuk tangan,turun tangan,kepala hotak betul.... member aku aini nasir,penulis blog  A TALE TO TELL,dah blah dah,..itu tandanya dia menyampah tahap 10!..

Aku pon menyampah tahap kuasa 12!tapi masih boleh bersabar,sebab ingatkan hormat, tak kan aku nak Blah macam tu jer..... orang cakap macam tak dew SIVIK plak... tapi memang masa tu orang nak berambus pun boleh ajer...bosan,...bosan....bosan....dan bosan!sudah lah macam tu punya rupa senamrobik!buruk gila... tau2 dah abes...woi!!!!..tak sampai setengah jam kot!!..lagi tak der otak!!!..abes aku punya mood pagi tu... Bf aku yoyo oooo jew nak senam sekali,last2,tak masuk pun...berdiri terpacak dekat luar macam tiang bendiri tak cukup sifat adala....siap gelak2 lagi...

Huh!!!..aku layan motor lagi bagus!...
wo.....nasib baek motor2 nih ader... kalau tak pagi ni memang aku angin satu badan la...paling kuat mawu jer aku cekik2 Bf aku yang memang kuat merepek@mengusik!boleh mendatangkan kemarahan tahap 20!...naseb baek motor2 nih selamatkan mood aku.Sampai dekat booth motor berkuasa tinggi..pergh..aku punya motor favourite..ni dia...
pergh....600CC tu.
tengah2 dok syok tengok,Bf aku cakap kaki tak cukup panjang nak sampai,ada hati nak bawak motor nih...Ishk!!......who care???..I don;t care!.Don't judge me o.k!..Aku tawu aku pendek,tapi tak payah la nak cakap macam tu..saya masih sedar diri lagi o.k...tak salah kita pasang impian dan ada angan2 kan...sebab mak aku pon ada mintak motor macam nih dekat aku,yang maka aku cakap,samapai aku masih ingat sampai sekarang,"bila dah keja mak nak Along beli motor berkuasa tinggi dekat mak...."Aku yang masih dok meleleh  air liur nih angguk jer...hehehehehe....

No comments:

Post a Comment