Monday, May 23, 2011

Karnival PC Fair..tergugat iman...

.....
Salam kepada semua yang mengenali aku dan yang kenal,ingat2 lah selalu,yang tak kenal,kenal2 lah aku,walaupun aku tak famous macam LADY GAGA...ahaks!...huhuuhuhuhu...tapi sebagai manusia kita haruslah ada perasaan dan rasa ingin mengenali orang lain.Normallah kalau macam tu,bagi yaqng suka menyendiri tu...Sumpah korang memang tak normal pada mata aku.Huhuhuuu...

Dipendekkan cerita la katakan...
Alkisah.....
Aku dengan Encik FIE pergi ker Karnival PC Fair yang diadakan di Stadium Indera Mlia,Ipoh. Sebab temankan dia nak cari pemplet dan bussines card dia untuk assignment dier...Aku p naek bas jer..Almaklumlah,still student lagi,kami nih kena la belajar untuk susah,tak kan nak senanag semua kot??? hummm...sampai disana,faham2 sahaja lah,orang laki,kalau boleh dia tengok, semua dia nak.!!Tapi sebab kami pun pernah sama2 susah,so..normallah kita berperasaan macam tu.

Dekat sana memang banyak sangat booth2 yang menjual barang2,.alatan komputer dan gajet2 yang memang bagus,murah dan berkualiti. Hampir terkaku aku tengok,sambil jalan dan memerhatikan sekeliling ,mata aku terpaku untuk melihat gelagat orang ramai yang datang dekat PC Fair tu,ada yang tua dan ada yang muda.Barang2 memang murah sangat2,so... aku tengok ramai jugak la yang dok membeli. Hummmm...biasa la...dah nama pun PC Fair,memang murah sangat2 la,hari last pulak tu masa aku dengan Encik FIE pergi....
                       Salah satu laptop yang menjadi kegemaranku,DELL..jenama laen tak kot!!...

Tapi kalau aku pikir2 balik.aku dah ada laptop,buat apa lagi aku nak beli lagi satu???..kalau aku datang PC Fair pon cuma aku nak tengok gajet yang baru dan aksesori2 yang menarik. Bukan untuk aku buang duit,tapi nak cari sedikit pengetahuan tentang gajet2 nih...

No comments:

Post a Comment